Navigatie

Algemene Voorwaarden/ F.A.Q.
Leveringsvoorwaarden van LuxTime: Wij streven ernaar alle bestellingen zo snel mogelijk te versturen. De levertijd is gemiddeld tussen de 1 en de 3 werkdagen. Bij de meeste horloges staat duidelijk vermeld of het horloge op voorraad is of niet. Echter zijn wij ook afhankelijke van de post met betrekking tot het nakomen van deze  werkdagen. Indien de levertijd om welke reden dan ook overschreden wordt, zullen wij u hiervan in kennis stellen en u de mogelijkheid bieden om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. Eventuele betalingen worden dan vanzelfsprekend aan u terugbetaald. Horloges welke niet op voorraad zijn hebben een levertijd van 2 tot 10 werkdagen (gemiddeld 5 a 6) dit is echter een schatting en zou ook hoger uit kunnen vallen. De klant mag de bestelling altijd annuleren. Wij doen geen beloftes "voor 16:00 geleverd, morgen in huis" maar meestal lukt dit wel.
 
Betalingswijze / verzenden
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de betalingsgegevens. Verzending bij Luxtime is gratis voor Nederlandse klanten, Voor klanten uit Belgie rekenen wij 5 euro. Ongeacht het aantal artikelen dat besteld wordt. U kunt bij ons achteraf (binnen 14 dagen betalen. Ook kunt u bij ons via Ideal betalen, of kiezen voor betaling via Paypal. U bent hiermee ook automatisch verzekerd met de paypal kopersbescherming.
Al onze producten worden aangetekend verstuurd naar het door de klant opgegeven adres. Bij eventueel zoekraken van spullen doen wij ons uiterste best u te helpen om dit probleem op te lossen. Ook kunt u het horloge via rembours laten bezorgen, u betaald dan aan de postbode aan de deur. (ivm vele “valse” bestellingen vragen we wel om een vooruitbetaling van EUR 15,-)
 
Prijzen
Onze prijzen zijn inclusief BTW en tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders is overeengekomen, exclusief kosten voor vervoer en overige kosten. Voordat de overeenkomst tot stand komt, zal de totaalprijs zichtbaar zijn. Deze prijzen zouden altijd door armanihorlogesonline.nl mogen worden veranderd.
 
Garantie
Op alle producten zit ook garantie. Deze garantie geldt voor fabricagefouten. Deze garantie vervalt als er sprake is geweest van waterschade, van een ongeval of door onjuist of ondeugdelijk gebruik van het product. Onder deze garantie valt alles wat kapot kan gaan buiten schuld van de drager om. Hierbij moet u denken aan het stilvallen van het uurwerk. (niet voor de band, de knoppen of het glas. Enkel garantie op het uurwerk) Indien er toch iets kapot gaat aan bijvoorbeeld de horlogeband (bijvoorbeeld doordat u het horloge heeft laten vallen) kunt u altijd contact met ons opnemen waarna wij proberen dit voor u op te lossen of te laten repareren. Als u dus geen recht heeft op garantie betekend dat niet dat wij u niet helpen om het probleem op te lossen. Indien er een probleem is kunt u altijd contact met ons opnemen. Indien er u een probleem met het horloge constateert, graag zo snel mogelijk contact met ons opnemen via een e-mail met foto’s (indien mogelijk) dan gaan we hiermee voor u aan de slag.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vind je dit terug in de documentatie bij het product.
Garantie geldt bij horloges uitsluitend op het uurwerk, dus niet op: glasschade, kroon- en drukknoppen, steentjes, kastschade, horlogeband, batterij en de waterdichtheid. Garantie vervalt ook wanneer er sprake is van waterschade, zelf openen van een horloge, een ongeval of bij onjuist gebruik van het horloge. De waterdichtheid van horloges kan niet worden gegarandeerd.
 
Keramiek
Horloges van keramiek zijn zeer populair, maar ook kwetsbaar. Het laten vallen van het horloge of een harde stoot tegen een tafel kan er voor zorgen dat deze kapot gaat. Dit valt niet onder garantie, dit is de keuze die u maakt door een keramiek horloge te kopen. Ook schade bij het verstellen(verkleinen) van de band valt niet onder garantie. Wilt u iets wat minder kwetsbaar is? Ga dan voor een versie van staal.
 
Retourneren/reparatie

Bent u niet tevreden met het horloge, dan kunt u deze uiteraard naar ons terug sturen. U heeft hiervoor 30 dagen na ontvangst van het horloge. Het horloge dient wel volledig nieuw (dus nog in het folie, en het kaartje er nog aan, inclusief volledige verpakking) naar ons te worden opgestuurd. U kunt ervoor kiezen een ander horloge uit te zoeken of uw aankoopbedrag retour te ontvangen. Wel dient u zelf het horloge retour te sturen. Indien u een horloge retour wilt sturen graag even eerst contact met ons opnemen. U ontvangt in 95% van de gevallen binnen een dag een antwoord.

Bestellingen
- Door een bestelling te plaatsen geeft u te kennen dat u met de algemene voorwaarden akkoord gaat.
- U bent verplicht bestelde artikelen af te nemen en te betalen.
- Alle goederen blijven eigendom van armanihorlogesonline.nl tot volledige betaling heeft plaatsgevonden.
- Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid.
Bedenktijd (NIET GOED GELD TERUG)
U heeft op al uw aankopen een bedenktijd, wat betekent dat u het gekochte product binnen 14 dagen terug mag sturen naar ons. De 14 dagen gaan in vanaf het moment wanneer het product bij u bezorgd wordt. Wel gelden hier een aantal regels aan verbonden. U dient binnen de gestelde termijn een e-mail te sturen naar ons. Hierna stuurt u de bestelling, mits ongebruikt en onbeschadigd en compleet in originele verpakking (met seal en kaartje) binnen 14 dagen retour. U bent zelf verplicht om voor de kosten van de retourzending zorg te dragen. Zodra wij de retourzending binnen hebben, betalen wij het bedrag onder aftrek van de verzendkosten binnen 14 dagen na het ontbinden van de overeenkomst retour op het bij ons bekende rekeningnummer. U dient uw rekeningnummer even aan ons door te geven. Uiteraard mag u zelf ook de keuze maken om het horloge te ruilen voor een ander type.

 

Waterdichtheid

Wij raden  aan horloges nooit (zo min mogelijk) in aanraking te laten komen met water. Niets is zo schadelijk voor uw horloge als water. Water veroorzaakt roest, en roest zal ervoor zorgen dat het uuwerk niet meer loopt. Veel horloges hebben een waterdichtheidskenmerk. Meestal is dit 5AT/50mtr. Dit doet vermoeden dat u het horloge tot 50 meter diepte kunt gebruiken. Echter is dit een misvatting. 

5 ATM - 50 meter

Dit horloge is bestand tegen water aan de oppervlakte, of uit de kraan. (zolang er geen sprake is van temperatuursverschillen)

Horloges welke in aanraking komen met water hebben vaak ook te maken met temperatuursverschillen, en dat is nu precies het probleem. Hierdoor krimpt/zet het materiaal uit. Wanneer u het horloge ooit ergens tegenaan heeft gestoten en er ontzichtbare haarscheuren in zijn ontstaan, zal dit gegarandeerd voor waterschade zorgen.

De garantie op een horloge zal waterschade op geen enkele manier dekken. Horloges worden getest wanneer deze zijn geproduceerd (door middel van een druktest) dus zijn op het moment dat deze in de winkels belanden altijd waterdicht. Na gebruik, zoals hierboven aangegeven door het stoten, neerleggen etc, zal dit horloge echter haarscheurtjes kunnen hebben. Als deze dan ook nog eens door temperatuursverschillen krimpt/uitzet zal dit zorgen voor de waterschade in het uurwerk.  

© 2018 - 2019 LuxTime Horloges I Laagste prijzen voor Michael Kors, Armani Fossil etc. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel